- Warszawa, ul. Kredytowa 6/22
- kontakt@grupaobserwatorium.pl
Badania odbiorców i uczestnictwa w instytucjach kultury
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat własnych odbiorców: kim są, jakie są ich potrzeby, zainteresowania kulturalne, w jaki sposób spędzają czas wolny, z jakiej oferty kulturalnej korzystają najczęściej, jak postrzegają twoją instytucję itp.? Te warsztaty pozwolą ci poznać metody badań odbiorców i odbiorczynie instytucji kultury oraz wydarzeń kulturalnych.
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
- Dowiesz się, jak zaplanować projekt badawczy.
- Poznasz narzędzia badanie marki.
- Dowiesz się, jak przeprowadzić diagnozę potrzeb odbiorców.
- Nauczysz się metod mapowanie odbiorców.
- Dowiesz się, jak współpracować z instytucjami badawczymi.
- Poznasz zasady tworzenia narzędzi badawczych.
Dla kogo
Dla pracowników i pracowniczek instytucji kultury, ale również organizacji pozarządowych działających w obszarze kultury, w szczególności dla działów promocji
i marketingu oraz kadry kierowniczej.
Zakres czasowy
8 h w wersji stacjonarnej lub online