Image

Relacje 3.0: konflikt, negocjacje i porozumienie

Czy zdarzyło się, że niezrozumienie między tobą a innymi prowadziło do konfliktów? A może czujesz, że brakuje ci pewności siebie w negocjacjach?

Nie martw się – wiele osób boryka się z tymi problemami. Relacje interpersonalne w pracy mogą być trudne, szczególnie jeśli nie masz umiejętności negocjacyjnych i nie wiesz, jak kontrolować swoje emocje w trudnych sytuacjach. Na szczęście, można nauczyć się tych – kluczowych dla sukcesu w pracy – kompetencji.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

  1. Nauczysz się, jak kontrolować emocje w pracy i wykorzystywać je w sposób konstruktywny. Dzięki temu będziesz
    w stanie lepiej radzić sobie ze stresem, ograniczysz impulsywne decyzje oraz zaczniesz skuteczniej działać w grupie.
  2. Poprawisz umiejętności negocjacyjne, co przełoży się na wyższą skuteczność w rozmowach zawodowych. Będziesz
    w stanie lepiej wyrażać swoje potrzeby oraz pomysły i zdobędziesz dla nich większe uznanie wśród współpracowników
    i współpracowniczek.
  3. Zrozumiesz, jak działa dynamika konfliktu, i nauczysz się skutecznych metod rozwiązywania sporów. Będziesz sobie lepiej radzić z sytuacjami zwiększonego napięcia. Poznasz przyczyny konfliktów i sposoby na unikanie niepotrzebnego stresu.
Dla kogo

Dla pracowników/czek i zespołów każdego szczebla organizacji – dyrekcji, kadry  kierowniczej oraz wszystkich pracowników/czek. 

Zakres czasowy

1 dzień 8h lub 2 dni po 5h

Image
Image